Onsdag

Nu har jag vart dålig på att skriva känner jag, men det har vart lite fullt upp om man säger så. Det är det väll fortfarande, men jag tar mig lite tid nu på morgonen och skriver.

Snart får jag hem lite trevliga kläder :) Snacka om att jag är glad för det :P

Den här toppen kommer snart bo i min garderob


Den här klänningen bor snart i min garderob


Den här toppen bor snart i min garderob


Den här toppen bor snart i min garderob :)

Jag tycker dom här är riktigt  härliga.
Finns ju andra kläder som jag också vill ha, men det gäller att man har pengar och turen att få dom.
Hittade lite alla möjliga fina sommarklänningar som jag vill ha.
Hoppas på att få en av dom iallafall, annars blir jag inge glad.


Här är klänningen jag vill ha. Den hoppas jag på att kunna köpa också.

Nej, nu ska jag äta lite frukost för att sedan städa lite snabbt på mitt rum,
plugga och sedan dra mig till trafikskolan.. Ska köra lite idag.
Sedan blir det Avesta och handla mat,
efter det jobbet,
sedan hem och plugga..

Nej, men nu ska jag dra mig. Kommer kanske ett inlägg senare..

You scare me when you act like this.
I don´t know you .

<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0