Lördag

Och jag blir så förbannad ! Varför ska min dator hålla på och göra såhär?! Gaah, nu jäklar får du ta och hitta en lösning på det här Andreas ! Är så trött på att nånting ska ha blivit konstigt så fort du har vart på min dator ! Ingenting finns på datan, och då menar jag verkligen ingenting ! Det finns ingen musik, inga bilder, inge skolarbeten, ingenting! Allting är borta! Blir helt galen, är verkligen skitförbannad just nu, och super irriterad. Jag vet inte vart jag ska göra av all ilska heller..

Saphira va så duktig idag, så hon knockade mig rakt vid ögat, så får väll se om jag har en blåtira imorrn eller inte. Det ska bli riktigt intressant att se faktiskt. Hoppas verkligen att jag inte får det, för då kommer jag skämmas ihjäl, det kan jag ju lova. Tror också att jag håller på att bli sjuk. Min hals känns jätte konstig, och pappa tycker att det känns som att jag har feber, så vi får väll se hur jag är imorrn.

Jag har kört lite bil idag också, och jag säger då det. Jag kommer aldrig kunna ta ett körkort, aldrig någonsin. Jag kan ju inte köra fanskapet. Och det är sant. Den som åker med mig kommer ju dö. Det kan jag lova. Men nej, ska gå till trafikskolan så ska dom få hjälpa mig, och åtminstone ge mig grunden så att pappa känner sig tryggare med mig bakom ratten, och så att jag själv känner mig säkrare bakom ratten. Det är ju det också. Jag ska klara av att få ett körkort. Så nu är det bara att plugga på som en gris. När jag inte gör det praktiska så får jag plugga teoretiskt som en tok. Men måste fixa med skolarbetena också. Är så trött på det här nu.



En sak till också, nu när det är det här vårvädret och ser alla par ute, så börjar man fundera på det här med kärleken. Varför ska den vara så komplicerad egentligen? Jag saknar verkligen kärlek, att känna att man har någon som verkligen bryr sig om en och som man vet alltid finns där. Den där närheten som bara ens älskade kan ge. Jag saknar det verkligen. Men samtidigt är det så himla skönt att vara singel och fri, och sedan det där att jag inte är redo för något förhållande. Det är det också. Det är det som får tillbaka mig till verkligheten. Men ah, man får väll se hur allting blir. Någon gång i framtiden lär jag ju bli redo, eller? Jag hoppas det iallafall.

Men nej, nu ska jag kolla om jag får lite ro i mig och kunna fortsätta med att plugga massor.


I don´t understand why you lie to her, and do me to the black cheep. I don´t ask for this. I am afraid, I mean it. I am, but it´s wrong, everything is wrong. I don´t want to lie, but you don´t give me a choice. I hate you for this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0