Lördag då..

Dagarna bara springer iväg just nu känner jag. Fast det gör väll inte så jätte mycke, för då slutar vi snart skolan och det ska bli så skönt. Jag längtar verkligen, men det gäller också att man klarar alla kurserna innan det också. Men det ska man väll kunna klara (?), hoppas jag iallafall (!).

Nej, nu ska jag snart åka till Avesta och kolla i lite affärer. Hoppas jag hittar nånting nytt iallafall, är ganska less på dom kläderna jag har just nu. Man hittar inge roligt sätt att kombinera kläderna på längre, och det är inge kul. När lönen kommer sen så ska jag fixa ett pass har jag bestämt. Jag måste fixa det innan nästa sommar iallafall, och ju snabbare desto bättre, eftersom att mitt andra pass är för gammalt. Haha. Det gick ut för 3 år sedan, så alltså va jag 10 år när jag fixade det passet. Haha. 8 år sedan, kan ni tänka er hur jag såg ut då? Haha. Det skulle inte jag kunnat göra, haha. Fast jag vet ju hur jag såg ut, så det blir ju inte riktigt samma sak. Haha. Fick höra igår när jag va in på ICA att jag verkligen inte va mig lik på kortet. Haha, det va lite kul. Men jag vet ju redan det. Det händer ju mycke på 8 år, eller vad säger ni? Man förändras ju hela tiden.

Nej, nu ska jag väll strax åka. Måste bara gå och borsta tänderna (intressesmurfarna antecknar), och sedan ska jag hämta ut pengar, sedan är det bara att tuta och köra. På tal om det ska jag ut och köra massa bil nästa helg. Stackars AnnIrene får ta allting själv då på jobbet, men det går nog bra för henne. Vi har ju fått rutin på allting nu så. Sen ska vi göra upp en lista på onsdag hur allting ska tas och sådär, så att båda vet det. För nu är det lite uppdelat på vad man gör, så att båda vet sen när det kommer till dagar som man är själv. Fast AnnIrene får väldigt mycke själv nästa vecka eftersom jag ska till Västerås en hel del dagar. Men men, det klarar hon nog. Hon är duktig på att anpassa sig till situationerna och sådär, så det går nog bra.

Nu ska jag göra mig klar det allra sista.


Mina läppar kan le, men smärtan i mitt hjärta är det ingen som kan se <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0