Hemma

och det är skönt kan jag ju säga. Man känner att man får mer tid till att fixa alla arbetena. Jag tycker det går snabbare att plugga hemma än när man sitter i skolan, allra helst då man behöver en dator för i skolan finns det aldrig några datorer lediga. Så på det sättet är det ju skönt när man sitter hemma och pluggar, datorn är aldrig upptagen. Haha. Det är skönt det..

Jaja, nationella i skolan idag gick rakt åt pipsvängen kan jag ju säga. Va skapligt trött och så skulle man koncentrera sig på att lyssna och läsa och grejer. Det gick inte bra helt enkelt, och så va jag irriterad också. Fast jag vet inte varför jag va irriterad, men men. Så kan det ju vara.

En sak som stör mig, det är att folk hela tiden ska gå och snacka massor. Att man måste gå och säga allting till massa andra, det förstår jag inte. Kan man inte ta det med sig själv eller(?), varför ska man dra in massa andra som inte har med saken att göra. Tycker man kan lösa det själv.

Och en sak till som stör mig, det är att man inte kan stå för vad man gjort, och säger att man ångrar att sakerna ens hände. Varför säger man till en människa att man ångrar det som vart mellan dom två(?). Det tycker jag är så jäkla dåligt. Förstår inte människan att den som den säger till mår dåligt av det(?), eller vad är det frågan om(?). Fast jag har kommit fram till en sak, och det är att jag egentligen inte ska lägga ner energi på såna där människor. Jag förlorar ingenting, det är snarare dom som gör det. Och jag har också bestämt mig för att jag inte känner den människan, finns ingen chans att jag tänker låta den där människan få förstöra för mig. Aldrig i hela mitt liv. Glöm det.

Och nej, nu ska jag vara duktig och fortsätta plugga. Har tänkt mig att jag ska plugga allting som ska göras på dator, för sen kommer Andreas hit och ska leka med min dator.

Men kanske kommer ett inlägg lite senare


Know you never going in to my heart again. I don´t know you, I don´t know who you are anymore. You are like the air <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0