Happy today :)

Jag känner mig faktiskt ganska glad idag :) Kan lova att det känns skönt, fast vet inte hur lätt mitt humör kan förstöras. Det vet man aldrig. Det är ju fortfarande knas med min dator, och Andreas ska komma förbi idag igen och kolla om han har någon annan lösning på det hela. Hoppas att någon av lösningarna funkar, för jag blir helt knäpp av att inte ha allting. Men om vi får tillbaka det, så vet jag precis vad jag ska göra. Jag ska bränna ner all musik på skivor, lägga över alla filer och dokumt och sånt på den andra datorn så att dom finns där. Den är ju alltid avstängd så det händer ju ingenting med den. Sen så kan jag nog hålla mig lugn ett tag tror jag.

Iallafall, jag är vaken redan nu fast att jag inte behöver, men det känns ändå skönt att komma upp i tid såna här dagar som det är skola. Jag vill ju inte stressa med att fixa mig och sådär. Så ja, jag är vaken nu iallafall. Ska ut och köra med trafikskolan 10 över 10, så får se hur det går. Kommer gå rakt åt pipsvängen direkt, det kan jag lova. Jag är riktigt usel bakom ratten, men det är för att jag är så osäker på mig själv. Jag tror själv på att jag inte klarar, så kanske ska lyssna på pappa. Han säger hela tiden att jag måste tro på mig själv. Men jag är riktigt rädd och så när det gäller dom här sakerna på 4 hjul. Dom på 2 hjul har jag inge svårt alls för.. Men men, det kommer nog gå bra, bara Peter har tålamod med mig. Haha. Plus att det här är en bensin bil som jag kommer köra med, så jag kommer väll få stopp på bilen hela tiden. Haha. Pappa har ju en dieselbil, och dom lägger inte av lika lätt. Haha.

Aja, efter skolan idag så ska jag till jobbet. Ska jobba själv, vilket är bestämt nu. Jag ska jobba måndag, onsdag, fredag och varannan söndag. Dom söndagarna som är på jämna veckor kommer jag att ta, och AnnIrene ska ta tisdag, torsdag, lördag och söndagar ojämna veckor. Det blir bra det. Vi har kommit fram till en lösning och det är jätte bra.

På lördag är det möhippa också, hoppas på att det ska bli kul. Och jag kommer vinna vadet som jag och Niklas har slagit vad om. Haha. Han ska få så han tiger. Haha. Ska bli skönt med spa iallafall, och sen att skämma ut min "moster" lite på den stan. Haha. Sen blir det bröllop efter 2 veckor, och då ska Sabina med för hon ska vara med och jobba då :) Det blir super bra det där :)

Mm, skönt. Nu är havregrynsgröten uppäten. Hehe, så nu ska jag snart in i duschen.
Hmm, det här va inte bra. Börjar känna smärta i ögat igen. Hoppas att det inte fortsätter.

Idag ska jag vara duktig och vara med på idrotten också hade jag tänkt. Fast jag har ingen aning om vad vi har så det blir väll bara att ta med vanliga mjukisbyxor och sådär. Haha. Det blir nog jätte bra.
Slipper jag ju träna efter skolan också, beroende på vad vi gör på idrotten. Eller är det kondition så behöver jag inte träna efter skolan. Jag ska träna antingen kondition eller styrke varje dag. Det har jag bestämt. Eller jag bestämde det igår. Haha. Ska bli riktigt duktig igen. Det funkar inte med att vara slö hela tiden. Dessutom får man bättre koncentration på alla arbeten efter att man har tränat, så det är också en anledning.

Om ca, 2 och en halv vecka så sätt betygen. Så det känns. Men det är ändå ganska lugnt. Jag trodde ju först att det va nästa vecka som betygen skulle sättas. Men det är den 1 juni som dom sätts. Så då är det ganska lugnt ändå. Om jag nu får ordning på min dator också. Jag har ju alla arbeten på datan, så måste ju få fram dom på något sätt.
Just nu är det arbetena som är viktigast faktiskt. Men visst vill jag ha tillbaka allting annat också, det säger jag ju inte emot. Det är ju minnen liksom med alla bilder och all musik. Men men..

Nej, om man ska hoppa in i duschen, ta medicinen, fixa mig, städa upp lite och sådär. Får ju inte komma försent till trafikskolan heller. Sen vet jag inte om jag ska lämna sakerna i skolan innan heller, fast det känns lite onödigt faktiskt. Har ju idrott direkt efter lunchen, så det är ju bara för mig att gå direkt från trafikskolan till matsalen.
Fast jag undrar om det är någon som är i skolan, för jag tycker inte om att gå och äta själv. Då känner man sig utmobbad faktiskt. Även om man vet att man inte är det så känns det så. Men ska kolla med Sabina, om hon inte har kök hela dagen. Då blir jag knäpp. Haha. Fast jag är ju redan knäpp xD

Nej, nu ska jag dra mig härifrån.

I am happy, if you want to believe it or not, but it´s true.
I am happy, with or without you.
I can live my life without you.
I have my family,
my father - who is my big love here in the world,
my mother,
my bigsister,
my bigbrother,
my two little brothers,
my littlesister
and my wonderful sisterchildren.
They do me strong,
and you should know that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0