Grinigt värre !

Assa, vad är det för fel? Måste jag få ut för all skit jämt eller? Vad har jag gjort för fel den här gången? Kan du tala om det för mig? Jag har inte gjort ett jävla skit ! Jag har hängt upp barnens kläder precis som du bad mig om, och jag har försökt styra upp mitt liv själv ! Du säger att jag ska släppa precis allting och fokusera på mig, min skola, mitt jobb och mitt körkort. Lyckat, det har du verkligen visat. Sluta låt all skit gå ut över mig! Jag är så jävla trött på att ställa upp hela tiden hit och dit, men sen får man ändå bara skit för det ! Det är inte kul ! Vet du det ? Jag är så jävla trött på det här så det finns inte !

Nej, jag är trött på det här. Det är tur att man snart försvinner från den här staden. Och jag har god lust att bryta kontakten med dom allra flesta då och börja om helt och hållet. Jag kommer flytta bort från den här staden, och du kan inte längre övertala mig att bli nånting jag inte är säker på. Det är mitt liv, och jag bestämmer över det själv !




För övrigt så ska jag strax gå och lägga mig. Ska packa klart det sista som ska ner i packningen, sedan ska jag lägga mig och sova. Det kommer bli en tuff dag imorrn, det känner jag på mig. Fullt upp i skolan, sedan skynda sig hem och fixa det sista, sedan till tåget så att man kommer hem till sin kära far, och så blir det ut och köra bil och sådär. Hoppas det går bra..

Men nej, nu ska jag fixa. Bloggar imorrn igen som vanligt.

<'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0