Friday !

Gud va skönt att det är fredag igen, men snart ska man till skolan då. Fast det är ju skapligt kort dag idag iallafall, och skönt är det. Sedan blir det jobbet och efter det hem och sätta sig i solen och plugga.

Och sen funderar jag på en sak. Hur mycket kan man hata en människa egentligen? Är det normalt att hata en människa så mycket att man har lust att göra mos av den varje gång man ser den? Är det verkligen normalt att känna sånt hat? Assa, jag lovar, den här personen. Jag hatar den verkligen. Hatar den för hur den va mot mig, och ljög för mig och behandlade mig som jag vet inte vad. Jag hatar verkligen människan i fråga, och varje gång jag ser den så vill jag bara skälla ut honom, slå till honom eller vad som helst. Jag vill att den personen ska känna det jag kände och känner. Nej, den här människan är verkligen en människa jag hatar.

Men nej, nu ska jag gå och fixa klart mig det allra sista så ska jag dra mig till skolan sen.

Kommer väll ett inlägg senare <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0