Fredag...

och vi är lediga, Robban fyller år och snart dags att gå och jobba. Jag har inte haft tid att skriva fören nu, för när jag vaknade så va det så gott som att bara sjunga för Robban, sedan frukost, affären och köpa lite grejer sedan har jag stått och bakat hela förmiddagen. Nu har vi nästan nyss fikat och sådär. Så nu sitter jag här, fortfarande hungrig och ska snart iväg och jobba. Det är till att räkna pengar idag också igen. Men det går bra, det gjorde det ju sist. Eller ganska. Haha, förutom att jag råkade räkna lite fel, men AnnIrene hjälpte mig att fixa till det. Haha.

Jag känner mig mycke gladare idag också, men vet ni vad det beror på? Jag försöker se framåt, försöker se på allt det positiva som kommer och som kan dyka upp. Man får inte fastna kvar på ett ställe i livet bara för att det rasar neråt, man måste komma upp igen och tänka framåt. Annars kommer man aldrig vidare i livet, och det är ju inte så det ska vara. Man ska se framåt, man ska sätta upp mål som man ska nå. Och jag har många mål i mitt liv. För många tror jag, men så kan det vara. Haha. Jag mår bra igen iallafall, och visst kan man tycka att det gått lite snabbt, men jag försöker att inte tänka på honom. Jag försöker lyssna på det som AnnIrene sa till mig, och det gör mig stark. Hon får mig stark, hon får mig att inse att jag kan klara mig igenom det mesta. Hon tror på mig, och det gör mig stark. Den tjejen är en guldklimp här i världen, det ska man veta. Den tjejen är en tjej jag aldrig kommer eller vill förlora. Inte medvetet iallafall. Den tjejen kan man säga allting till, man kanske inte alltid får höra det man vill, men det är alltid sanningen man får höra vare sig man vill eller inte. Antingen är man stark och tar den sanningen, eller så vet jag inte. Men så är det.

Nej, nu ska jag kolla runt lite vad som behöver göras på mitt rum och vad som ska med till jobbet..


I gonna be strong, no mather what you say or do to me, I gonna be strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0