En sak..

och det är att man borde lägga ner när det gått för långt. Jag yttrar mig inte mer, för tycker man så, då får man tycka så. Men då tycker jag att man kan komma och säga det till mig också, istället för att gå bakom ryggen på mig och snacka. Jag kan inte ändra något jag inte vet om, eller hur? Skitsamma.. Jag vet vilka mina riktiga vänner är, och det är inte ni. Så enkelt är det.

Jag vet att jag inte är perfekt, men bara för det så kan jag inte ta hur mycke skit som helst. Klagar? Hmm, visst, då jag har extremt dåliga dagar klagar jag mycket, det vet jag. Men det är inte jämt, och så överdrivet mycke klagar jag inte. Jag tycker inte att man ska yttra sig så mycke mer, när det till slut pekar på en själv också. Tänk efter innan du säger något igen, och du. Det här är sista gången. För nu har du sagt för mycke. Hoppas att du aldrig kommer ångra dig över det här, för jag orkar inte. Jag kommer garanterat längta tillbaka till dig, men jag får påminna mig själv. Jag tänker inte ta det här mer.

Förstår inte ens vart du/ni får allt ifrån. Det märks att ni inte känner mig egentligen. Det gör det verkligen. Men vet ni vad? Jag orkar inte bry mig, verkligen inte. Lev era liv, så lever jag mitt. Jag skiter just nu i om ni är involverade i mitt liv eller inte. Jag klarar mig ändå. Jag har folk på andra håll, det spelar ingen roll om det är i den här stan eller inte.


Don´t say a word, if you don´t mean it. I mean everything I say. I hope you know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0