Det är tacken

... men det är väll sånt man får ta ibland. Man försöker vara snäll, och man försöker med det ena och det andra, men tacken är en "kaxig" attityd eller vad man ska kalla den. Men aja, så kan det ju vara. Jag ska väll inte klaga egentligen, men ändå. Jag försöker ändå, men är det så Den vill ha det så är det väll så. Jag ska inte hindra det.

Just nu blir jag bara lagom trött på allting kan jag ju säga. Och jag menar det. Plugget som bara ligger där och växer sig större och större hela tiden. Träningen som man aldrig hinner med. Datorn som ska hålla på hela tiden. Och jag vet inte allt. Det känns som att jag inte kommer klara proven den här veckan, och inte kommer klara kurserna speciellt bra heller för den delen. Men man kan ju alltid hoppas.

Nej, nu ska jag väll kolla efter något vettigt att göra. Eller nej, jag ska först kolla på Tradera efter en ny klänning. Och så ska jag väll försöka hitta alla länkar som jag hade på favoriter. Alla är ju borta. Men jag blir ju inte förvånad just nu, för ingenting går som jag vill.

I have moved on, so you know that. I live my life, and I don´t think of you anymore ! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0