Damp !!

Det har jag! Jag kommer ärligt talat bryta ihop snart, det här funkar inte! Hur ska jag få ordning på allting? Hmm, det känns som att jag aldrig kommer få ordning på mitt liv.. Usch, det här känns inge kul. Och sen denna press med alla arbeten, det här känns inge bra. Jag kommer ärligt talat gå in i väggen, jag måste klara det här. Jag kommer klara det! Nej, blä och fy.

Nej, jag ska klara det här. Imorrn blir det garanterat att sitta hela dagen. Ska bara till skolan en timme, eftersom att vi har idrotten, sen tänker jag bara sitta hemma och plugga hela dagen. Så är det. Jag ska klara av det här, så enkelt är det. Jag tänker inte ge upp, om jag så ska köra tills jag är ett nervvrak.

Nej, nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa lite och varva ner. Det är det enda bästa man kan göra just nu känns det som.

Where are you when I need you beside me? <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0