Dagen idag..

"HAHA du kan ju verkligen inte ha ett roligt liv eftersom du inte hittar på något vettigare att skriva om än hur irriterad du är på mig. Och jag vet att jag inte är perfekt och jag vet att jag kan vara riktigt bitchig ibland. Jag kan iallafall erkänna det, men det är nog värre med dig. Och du kommer ju inte med så himla vettiga argument eftersom du börjar dra in en massa andra saker runt omkring som inte ens hör till saken. Jag säger bara en sak: herregud vilken tönt ! Och jag orkar inte med dig heller för din jävla attityd mot mig och alla andra vill jag bara spy på och jag kan säga att du är expert på att klaga (tro mig, jag är inte den enda som tycker att du har en äcklig attityd). Jag är bara så himla glad för att slippa höra dina klagomål. Jag tänkte skriva att du kan höra av dig när du ändrat din attityd och dina klagomål mot alla andra men jag klarar mig lika bra utan dig. Eller nej, jag kanske klarar mig ännu bättre utan dig !"


Önskar jag kunde säga detsamma om allting, men jag tänker inte säga något som jag kan ångra mig för sen.
Men kan säga detsamma till en hel del av det där iallafall,
för du säger emot dig själv ganska mycke.
Men vet du vad AnnIrene?
Om du klarar dig så bra, varför lägger du ens ner energi på att läsa min blogg för då?
Och varför lägger du ens ner energi på att skriva en kommentar?
Där bevisar du själv hur mycke du irriterar dig.
Och bra onödigt att bete sig så otrevligt som du gör om dagarna mot andra än mig.
Kan ju inte säga att du betedde dig speciellt trevligt när Linette stod och knackade på dörren.
Men, ah, det är ju du som ska klara dig ute i livet sen.
Vet inte hur det ska bli med ditt humör då, och dina anklagningar.
Jag har ett roligt liv. Jag har ett bra liv. Det står jag för, och är stolt över också.
Jag är glad att jag fixade ett jobb åt någon, men den någon är inte glad själv över det,
det märker jag ju.
Men vet du vad?
Jag klarar mig så bra utan dig också. Jag har andra vänner, riktiga vänner. Även om alla inte bor i samma stad.

Jag pallar inte lägga ner mer energi på dig,
jag har gjort det alltför många gånger nu.





Idag ska jag till skolan, först ska jag försöka hinna göra två prov på en och en halv timme,
sedan ska jag till trafikskolan och köra lite bil.
Tillbaka till skolan, leta reda på alla mina lärare och ta reda på vilka arbeten dom inte har fått,
försöka fixa dom igen och skicka dom direkt.
Sedan ska jag hem och plugga, tvätta och städa.
Ska även kolla hur jag ligger till med alla mina klänningar.

Min dag är ganska full känner jag, men det är väll så ibland.
Eller ibland och ibland. Just nu är det ganska fullt hela tiden.
Ska även försöka hinna träna idag, får se hur jag hinner det.





Jo, såhär är det. Andreas hittade alla filer och sådär, men det mesta va helt förstört.
Alla arbeten va förstörda, och typ alla bilderna. Förutom dom som redan låg på delat.
Så vi hade inte så mycke vi kunde rädda faktiskt.
Därför måste jag gå till alla lärare och kolla vad det är dom inte har fått. Och sedan skriva om allting från början. För dom flesta kladdpapprena finns inte kvar längre. Jag river ju alltid dom efter att jag skrivit in dom på datan. Vilket jag tror att jag ska sluta med.
Har blivit helt livrädd nu för det här med datorer.

Men nej, nu ska jag äta upp min frukost och sen fixa allting som ska med till skolan.
Ska snart dra dit, och nu börjar jag bli nervös igen.

I live my life, then you can live yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0