Blä på dagen !

Den här dagen har jag verkligen inte tyckt om. Har vart på dåligt humör hela dagen, och den som har fått ut för det mesta får faktiskt skylla sig själv. Det är hans fel att min dator är som den är. Jag vill ha tillbaka alla mappar och filer ! Jag vill ha tillbaka allting ! Jag blir tokig! Precis allting är borta ju. Alla genvägar finns på skrivbordet, men inte alla mapparna och filerna. Allting är borta. Det vill säga att alla mina skolarbeten är borta, alla mina bilder från min kamera, alla modellbilderna, all musik, allting. Jag menar verkligen allting också. Det är så himla drygt, och vi får inte tillbaka det heller. Det är ju det som är det dryga. Blir så arg. Hoppas verkligen att det blir någon ordning på den här datorn..

Sedan va jag ju iväg och jobbade en snabbis också, och kan ju inte påstå att det va så bra stämning där. Vet inte om det va på grund av mig, eller om det va något annat som va fel, men dålig stämning va det iallafall. Lite tråkigt, för skulle vart skönt att kanske få bli på lite bra humör, men så blev det inte. Och sen finns det ju ungar här hemma som bråkar och håller på hela tiden..

Aja, nu lär jag väll plugga igen då. Har ju absolut inte gjort det typ hela dagen redan. Och så ska jag kolla efter en ny klänning eftersom dom andra blev överbjudna. Men det kan jag fixa sen efter att jag pluggat lite till. Har 3 prov den här veckan som jag måste klara, så kan va en fördel att plugga till det också, inte för att jag kommer klara det. Det känner jag på mig. Sen så ska ju betygen sättas nästa vecka tror jag att det är, så måste ju vara klar med allting. Men jag vågar ju inte skriva mina arbeten på datorn just nu, eftersom att den är som den är..

Men nej, nu ska jag kila. Skriver kanske ett litet inlägg innan jag går och lägger mig..


I don´t belive you, I don´t. You is fake to me, I can´t trust you. Sorry, but that you mean to me, is like air.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0