Bad morning?

Det här kommer inte bli min dag känner jag. Jag tror ärligt talat att jag håller på att bli sjuk, och det passar sig verkligen inte just nu, inte i allt det här. Jag måste verkligen hålla mig frisk om jag ska klara det här. Och jag ska klara det, så enkelt är det.

Iallafall, jag har egentligen sovmorgon idag, men tror ni inte på tusan att jag vakna klockan sex av att jag va helt täppt i näsan och helt torr i halsen? Sen hörde jag ju att familjen va vaken, och jag kunde inte sova mer för jag hade fått ont i ryggen. Så ah, jag sitter iallafall här, ska väll passa på att plugga massor så att det blir klart. Sen måste jag dra mig mot skolan där vid 12, för AnnIrene lär ju få tillbaka sin plånbok, och sen ska jag lämna pengar på trafikskolan. Sen blir det att åka hem igen, jag känner mig verkligen inte tillräckligt pigg för att vara med på idrotten och klara av att vara i skolan. Börjar ju till och med få ont i halsen, och det är inte kul.

Aja, man ska väll inte gnälla så mycke, det finns faktiskt dom som har det värre. Men nej, jag ska väll fixa mig lite frukost och sedan sätta mig och plugga är det tänkt. Måste kolla om vi har en film hemma också så att jag kan fixa ett arbete, för det är en filmanalys som ska göras och jag kommer inte ihåg filmen helt och hållet. Men ska försöka fixa den utan filmen först.

Nej, nu ska jag upp och äta frukost. Kanske kommer ett inlägg senare.

If you know how much I miss you. I can´t believe it on my own. <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0