Åter måndag igen.

Jag fick inte dom där klänningarna som jag ville ha, vilket jag tycker är lite synd. Men men, så är det ibland. Får kolla om jag hittar nått annat då. Det lär väll finnas nånting tycker jag.

Idag blir jag hemma från skolan då jag har haft magsmärtor hela natten. Det kan jag lova inte va kul. Men men, så jag är hemma idag så får vi se hur det går med magen. Har jag fortfarande magsmärtor under dagen så blir det ingen skola imorrn heller, har jag inge magsmärtor så blir det skola.

Jag har hittat en jätte bra låt på youtube med Darin. Den får en verkligen att tänka till om det där med mobbning.
Låten heter What if och handlar om det där med mobbning. Jag tycker att man borde lyssna på den låten faktiskt, och tänka efter.



Nej, eftersom att jag är hemma idag så ska jag passa på att plugga tänkte jag. Och Andreas ska komma över om någon timme och fixa till min dator, så att jag kan skicka alla arbeten till skolan. En fördel om jag har allting som jag måste ha.

Nej, nu får jag inte sitta vid datan för Andreas för att då vet han inte om han kommer kunna återställa datorn. Så kan inte göra några arbeten.. Jag får väll skita totalt i skolan då !

Nu blev jag irriterad !!


Don´t think that you can say what  I would or wouldn´t do, I live my life like I want it ! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0