Ännu en tisdag.

och idag ska jag till sjukhuset i Västerås, så får vi se vad dom säger om mina lungor.

Hann inte fixa nått inlägg igår eftersom det blev så fullt hela dagen och det blev så sent på kvällen. Men idag ska jag iallafall till Västerås till sjukhuset för att kolla mina lungor igen. Ganska segt när man blir skickad hit och dit och grejer hela tiden. Jag hoppas vi får reseersättning för det också. För vi ska ju egentligen inte över till Västerås idag om det inte vore för att jag ska till sjukhuset. Blir mamma som följer med mig dit tror jag, och Filip. Jag tycker inte om att vara på sjukhus själv, och eftersom mamma är hemma med Filip ändå så blir det dom som får följa med mig.

Men men, så är det. Ska passa på att springa in med glasögonen då också, så har jag det fixat. Men nej, nu ska jag väll äta lite frukost tror jag. Eller ialalfall hoppa in i duschen och sen fixa mig. Tänkte jag skulle plugga lite innan vi åker iväg till Västerås. Det är så himla mycke som ska fixas, så jag blir ju helt knäpp. Men det är väll bara att försöka ligga i. Och sen blir det att plugga när jag kommit hem från Västerås också.

Nej, nu ska jag ta tag i saker här. Kanske kommer ett inlägg lite senare. Och ska förresten börja fixa min blogg sen så fort jag har pluggat undan det mesta. Har nämligen photoshop nu *ler*.


You know that I don´t want to hurt you, but I don´t know how I should be to you <'3 I need to forgett you, I know <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0