Ännu en måndag..

suck. Men man får väll tänka framåt. Ju fler måndagar det blir, ju närmare lovet kommer man. Så man får väll tänka så. Jag börjar förresten komma någon vart med alla arbeten. Eller ah, några arbeten iallafall. Kanske inte just dom jag ska fokusera mest på, men men.

Nu sitter jag iallafall och äter frukost, sedan ska jag till skolan. Det är en lång dag i skolan idag, så får väll se hur trött man kommer vara sen. Och efter skolan blir det jobba och sedan plugga. Kommer förmodligen inte hinna träna nånting idag heller, men så är det ibland. Det är bättre att jag fokuserar på skolarbetena just nu.

Nej, nu ska jag äta upp det här och fixa iordning mig det sista.



I hope you know what you did, but I need to be strong enough to move on <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0