Torsdag

God morgon allihop. Det här låter säkert hur konstigt som helst i era öron (ögon?) just nu, men det känns som att jag inte riktigt känner min egen kropp just nu. Kan det bero på att jag har vart sjuk så mycke nu? Att jag knappt ätit nånting och så? Eller vad kan det bero på? Jag känner mig iallafall helt vilsen i mig själv just nu, men jag har ju aldrig gjort det förut. Eller jo, det har jag väll, men inte så som jag känner nu. Inte på samma sätt som jag känner nu. Det går inte att beskriva hur jag känner heller, så jag kan ju inte få reda på  om det är någon annan som känner som jag, och vad det kan bero på.

Fast jag har konstaterat en sak, och det är nog att jag har sidor som nästan ingen vet om. Alla ni som känner mig, ni vet ju hur noga jag brukar vara med mitt rum och hålla snyggt och ordning och sånt där. Ni skulle se mitt rum nu. Det ser ut som en bomb har slagit ner. Haha. Fast jag ska ju fixa det idag. På tal om det, så har jag ganska mycke jag måste fixa idag. Eller mycke och mycke vet jag inte heller om man kan säga att det är. Jag måste tvätta kläder och torka det, eftersom jag ska ha med det på kryssningen imorrn. Sedan måste jag städa upp här på mitt rum och göra lite snyggt, och så packa. Fast det är ju inte så jätte mycke, så det går nog snabbt. Städa gör jag ju medans jag tvättar, och packar gör jag ju ikväll. Så, ja, jag hade tänkt mig att jag skulle ta ett bad idag också, känns som att min kropp kan behöva det om jag säger så. Efter det blir det väll lite plugg eller något. Kanske lägga lite mer på mitt pussel. Haha. Jag satt och la pussel igår, men jag la bara själva ramen, så allt det andra är kvar. Måste säga att man måste ha riktigt tålamod när man ska lägga pussel, det är verkligen ett evighetsprojekt, och det tar ju så himla tid, och bitarna vill aldrig passa och det ena och det andra. Men det blir nog bra. Den här gången ska jag iallafall inte ge upp fören pusslet är klart. Det vet jag varje gång annars, så har jag gjort ramen, försökt en liten stund till , sen gett upp, och det har legat i flera dagar tills man har plockat bort det. Men den här gången ska det inte bli så. Det har jag bestämt nu. Den här gången ska pusslet bli klart, så att jag får göra det till en tavla sen. Jag tycker det är fint med pusseltavlor, är det någon annan som också gör det?

Nu känner jag att jag bara skriver massor igen. Det är ju inte meningen, fast det blir ju att jag bara  skriver ur mig. Vad det än är så skriver jag bara just nu, spelar ingen roll om det är positivt eller negativt, fast jag försöker att hålla mig borta från det negativa. Fast jag känner att jag  inte är så negativ nu, fast jag hinner ju bli. Det är ju bara morgon hittills, det hinner hända mycke på dom här timmarna som är kvar av dagen. Haha. Dock har jag fortfarande ont i nacken, men det är konstigt att det inte stör mig längre. Inte nu iallafall , det kan ju hinna börja störa mig det vet man ju aldrig.

Nej, nu skriver jag massa skräp igen. Jag ska nog ta och fixa med tvätt och sånt nu tror jag. Och så måste jag ju fixa med musik till kryssningen också ! Kom jag på nu ju ! Det har jag inte gjort ännu. Eller jo, jag har ju fixat musiken, men jag har inte lagt över det till min mp3. Det måste jag fixa. Och så måste jag komma ihåg hörlurarna. Äsch, nu börjar jag småskriva igen. Jag måste påminna mig själv hela tiden om att inte göra det, det är ju inte bra.. Fast å andra sidan, vem säger vad det är man ska skriva på en blogg? Vad ska en blogg handla om egentligen? Och hur ska man skriva i en blogg? På vilket sätt? Äsch, jag fattar inte sånt där. Jag bloggar, för att det kan vara skönt att skriva av sig lite. Inte bara sitta inne med allting själv. Fast å andra sidan så skriver man ju inget direkt djupt heller. Man håller allting personligt, och tänker efter vad man skriver. Man har ju iallafall en gräns på vad man tycker att hela världen kan se och läsa, och vad man inte tycker. Det är ju bra iallafall. Eller världen och världen, det är ju hela Sverige. Eller inte på min blogg kanske, men det är ju några från Sverige, och jag vet ju inte exakt vilka det är som läser min blogg. Det skulle ju vara kul att få reda på vilka det är som läser ens blogg, fast dom flesta vågar ju inte visa vilka dom är, utan ska bara vara anonyma och grejer hela tiden. Det är lite störande tycker jag.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0