Torsdag....

och hemkommen från Sälen. Det va riktigt skoj måste jag säga. Jag ångrar inte att jag åkte med, men jag önskar att vi hade vart där längre. Jag gillade verkligen att vara där och åka massa snowboard. Eller massa och massa blev det väll inte, för det va inte direkt så kul att åka själv.
Allting blev bra iallafall. På söndagen va jag väldigt skeptiskt till att åka med till Sälen, men allting löste sig när vi väl va där borta, dock blev det lite småbråk idag innan vi skulle åka hem igen från Sälen. Men men, så kan det va. Det är inget jag orkar bry mig om. Vill man bråka för småsakerna så får man göra det. Jag orkar iallafall inte bry mig, orkar inte lägga ner energi på det.

Nu har man ganska mycket att städa undan och sådär. Och massor att tvätta, men det ska nog gå bra. Jag har ju hela kvällen på mig. Morgondagen är ju full igen. Ska fixa lite saker, sticka och ta kort och åka till pappa. Om jag inte åker på lördag vill säga. Får se hur jag känner mig. På lördag ska jag iallafall iväg och tatuera mig. Längtar verkligen.

Och en sak som gäller från och med nu. Dom kommentarer som jag får som inget namn står på, dom åker bort. Är så trött på att man inte kan stå för sina kommentarer. Och om man nu tycker att min blogg är pateiskt, så får man väll tycka det då. Det är ingen som säger att man måste läsa den. Det bestämmer man ju själv. Jag tvingar ju ingen att läsa den.

Nej, nu ska jag gå och städa upp lite. Fixa med tvätt och umgås med familjen.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

skitsamma om det var små pengar man det var fortfarande iden att ens göra så som irriterar mig. Ni kunde ju ha frågat sen att vi sagt att ni inte fick äta yoghurt är ju ren skitsnack eftersom ni inte ens visste vem utav oss som hade sagt det? och ingen utav oss känner igen något sådant. Jag gav ju carro kuvertet med de pengarna som var över sen förut för att hon skulle lägga ner pantpengarna där i så att vi skulle kunna dela på dem sen. Men aja, gjort är gjort så är det ju.

2009-03-26 @ 19:58:15
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0