Tisdag

Jadu, då va man hemma och va sjuk då. Orkar egentligen inte sitta här, men jag har inte ont i huvudet längre iallafall. Har fortfarande ont i halsen, så det går inte att svälja så bra. Feber har jag inte kollat igen efter att jag tog tablett, men det får vi kolla lite senare.

Jag har konstaterat att jag ska börja ett helt helt nytt liv idag. Eller från om med idag, men det kommer ta ett litet tag innan det är helt fullbordat. Jag tänker inte säga till någon på vilket sätt det kommer bli ett nytt liv, för alltid när jag har berättat för andra så har det inte funkat. Men nu jäklar, jag ska ändra mitt liv helt och hållet har jag bestämt. Sen får man väll klaga och gnälla hur mycket man vill, men det är jag ju redan van vid.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0