Söndag

Hejsan.
Jag är riktigt riktigt glad måste jag säga, och mår riktigt bra just nu. Den här helgen har vart helt underbar , och AIR har vart med hela tiden. Jag får verkligen lov att tacka henne för denna underbara helg, och alla andra som va med och gjorde den. Det har vart helt underbart. Det va längesen som man hade en sån här underbar helg. Denna helg kommer jag verkligen inte att glömma i första taget, det har vart helt underbart. Redan från när vi satte oss på bussen till Stockholm på fredag, tills nu. Tills senare. Helgen är ju inte över ännu. Men kryssningen va underbar, party med tjejer igår va helt underbart också. Kul kul va det på krogen också. Det va verkligen lyckat. Jag älskar den här helgen. Aldrig någonsin att jag kommer glömma den. Och aldrig någonsin att jag trodde jag skulle dansa så mycke på en helg någon gång. Haha. Helt sjukt. Helt underbart, måste jag verkligen säga. Jag kände mig levande igen. Tack AIR och alla andra, ni gjorde verkligen helgen till något helt underbart!

AIR, jag kommer aldrig någonsin lämna dig. Glöm inte det. Aldrig någonsin. Jag älskar dig enormt mycke, och vi har hela framtiden för oss. Du vet vart vi ska. Du vet att vi kommer klara allt det här, bara vi vill. Du och jag mot världen, det är så det är. Eller hur? Du är mitt allt , min ledstjärna här i världen. Helt underbar är du. <3

Så vad händer idag för alla då?
Själv ska jag packa ihop lite innan jag ska till Västerås. Ska ju dit idag eftersom jag har praktik imorrn igen. Fast behöver inte ha med mig så mycket, för måste hem imorrn igen eftersom jag ska till sjukhuset på tisdag, sedan på onsdagkväll ska jag tillbaka till Västerås igen. Jag ska vara där i Västerås nästan hela två veckor. Men bara nästan.
Snart åker vi till Sälen också, vilket jag hoppas ska bli jätte kul. Dock så har jag ju fortfarande inte alla sakerna som man ska ha med sig, så det måste jag fixa på något sätt. Får fråga runt efter vissa av sakerna, så löser sig säkert allt så att man har allt man ska ha med sig. Eller hur? Eller vad tror ni?

Usch, jag är verkligen super trött nu. Jag vaknade halv 11 och kände mig helt super utvilad, men nu känner jag mig jätte trött. Det får bli en tidig kväll så att man orkar med praktiken imorrn. Måste få hjälp med mina uppgifter också som jag har. Undrar om man kanske ska ta och skriva lite på dom? Inte för att jag kommer ihåg speciellt mycket av vad vi sa, eftersom att jag blev sjuk och det har ju gått en hel vecka sen vi pratade om uppgifterna. Nej, nu skriver jag bara massa igen. Haha. Jag kommer alltid ur spåret har jag kommit på. Fast det började ju med det som jag ville ha sagt iallafall, det med helgen, kryssningen och allt. Jag känner mig riktigt lycklig just nu faktiskt. Fast jag vet inte varför. Eller vet jag det egentligen? Jag kanske vet, men vill inte förstå? Eller? Äsch då, jag vet inte. Haha. Jag har haft det underbart den här helgen iallafall, och det tycker jag är bra.

Men nu ska jag gå och fixa lite tror jag, och få upp värmen i kroppen. Haha. Det är ju så himla kallt här. Oj, jag kom på att jag har vart väldigt dålig på att använda mina glasögon. Det va ju inte bra. Hoppas hon inte blir sur på mig nu. Haha.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0