Söndag

Hejsan allihop.
Idag funkar det att komma in på msn, så jag undrar vad det va som va fel igår. Helt mysko. Iallafall så har det mest vart lugnt idag, var över till mamma en stund och tvättade upp lite kläder. Pappa och dom var över till farmor, men jag ville inte följa med då A va hemma. Vill inte träffa honom. Det va ganska skönt att få träffa familjen Pettersson igen faktiskt, även om det bara blev si sådär 2 timmar. Men iallafall. Det är ju bättre än ingenting. Får ju träffa dom igen på tisdag så. Snart gäller det att börja plocka ihop allting som man ska ha med sig till Sälen också. Vi åker ju dit snart, och jag längtar verkligen. Om exakt en vecka så är vi ute i backarna och har skoj där uppe i Sälen. Eller så kanske vi är och handlar all mat vi behöver, sitter kanske i bastun eller något. Kanske är på McDonalds. Vem vet, vi är iallafall uppe i Sälen vid den här tiden om exakt en vecka.

Jag tänkte att jag skulle vara duktig idag och köra ett körkortstest, men nånting gick fel och jag va tvungen att göra om allting. Tror ni att jag orkade det kanske? Nej, knappast. Det är ju 70 frågor, och dom orkar man inte sitta och göra om igen. Det kan jag ju lova. Så istället blir det väll att läsa lite i böckerna, hur nu det ska gå.

Aja, vi får se hur det går. Ska iallafall försöka läsa lite nu i dom.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0