Onsdag

Shiet, jag kommer snart dö känns det som. Blir dum i huvudet av min hals, man måste dricka precis hela tiden om man inte ska känna smärta när man sväljer. Vilken människa orkar det egentligen? Inte jag iallafall, jag springer på toa så det räcker och blir över ändå. Fast jag måste dricka bättre än vad jag gör om jag ska bli bättre någon gång. Det här funkar. Och inte nog med att man har ont på flera ställen så har man fått ont i nacken också. Det är ju just lyckat. Nu känner jag mig riktigt negativ måste jag säga, men så kan det ju vara när allt är som det är.

Nej, usch. Jag kom inte och skrev för att vara negativ, det va inte det som va tänkt. Men jag kommer inte ihåg längre va det va jag skulle skriva heller. Men kan ju säga såhär, att jag fortfarande är väldigt trött på människor som ska hålla på och kommentera men inte skriver sina namn, utan istället skriver "!!!". Väldigt väldigt moget.

Aja, nu va jag negativ igen, men allt det här tar den positiva energin från mig. Allt negativt som kommer mot en, och att man är sjuk.

Äsch, nu tänker jag gå och lägga mig. Får se om det blir något inlägg imorrn !
God natt !

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0