Onsdag

God kväll allihop. Haft en bra dag? Min har väll funkat, men den kunde ju ha vart bra mycke bättre ändå. Jag fick träffa mina syskonbarn och det blev jag glad av iallafall. *ler*. Syrran min hjälpte mig att baka till imorrn, då jag tänkte bjuda barnen på lite fika eftersom att jag snart slutar där. Lite tråkigt måste jag säga, för jag trivs verkligen där. Det är ett ställe jag skulle kunna tänka mig att vara på fler gånger. Det är helt underbart där måste jag säga. Men men, nu är det som det är. Tiden rinner iväg när man har det bra, och på söndag är det ju Sälen som gäller också. Jag hoppas verkligen att det ska bli kul, för just nu känns det inte som att det kommer bli det. Fast det kan bero på att jag har vart väldigt negativ idag. Men ändå. Känns som att hela dom som jag ska bo tillsammans med är emot mig. Jag vet inte varför, men det känns som det, och det är ju inte direkt kul kan man ju inte påstå. Men ah, nu ska jag inte klaga så mycke, måste tänka efter lite vad jag skriver också så att jag inte får massa skit sen för att jag inte sagt något till dom. Men jag vet ju inte vad jag vågar säga och inte säga till vilka av dom. Eller två stycken vet jag att jag kan säga som jag känner till, iallafall en som jag vet utan att hon blir sur. Men men, nu ska jag sluta vara negativ.

Jag hoppas att alla har haft det bra iallafall. Nu ska jag gå och dricka lite och så innan jag går och lägger mig. Ska ju upp imorrn igen till praktiken..

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0