Natt/Söndag

Hej hopp!
Nu är jag hemma igen efter en kväll/natt på GM. Det va faktiskt helt okey att gå ut nykter, dock inte så roligt som jag trodde att det skulle vara. Det är ju Fagersta, och man kan inte göra som man kan i t.ex. Västerås. Det går liksom inte att leva ut helt i den här staden, för gör man det så tycker alla att man är konstig och kollar snett på en. Det är ju inte så kul, inte för att man egentligen ska bry sig men.. Aja.. Jag är iallafall hemma nu igen, och jag får tacka bästaste S och hennes karl D för en helt underbar kväll/natt. Dom fick mig verkligen att tänka på annat för ett tag. Det kändes skönt. Så himla skönt att man alltid har någon där som ställer upp. Det är skönt.

Men nej, nu ska jag dricka lite vatten bara, sen blir det väll att fixa så att man kan krypa ner i sängen och somna riktigt gott..

Skriver imorrn , innan jag åker till min pappa!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0