Måndag

Skojar inte att jag är på super dåligt humör idag ! Fattar inte vart det har kommit ifrån heller. Jag har ju vart hyffsat glad idag tycker jag, men nu mot eftermiddagen när jag skulle gå hem så blev jag på asdåligt humör. Undrar hur det kommer sig. Jag misstolkar allting hela tiden, och massa. Tänder till på minsta lilla känns det som. Det är ju inte kul direkt, kan jag inte påstå. Mamma har fått sig en utskällning, AIR har fått sig en utskällning - om man nu kan kalla det för det. Jag vet inte. Men en halvsur Linn har hon fått på sig iallafall. Vilket hon egentligen inte förtjänar. Ingen av dom förtjänar det, för dom har egentligen inte gjort något fel. Tycker inte jag.

Iallafall, jag har vart på praktiken idag. Dock började det med att ingen buss kom och hämtade mig, men jag kom på varför efter ett tag, och det va ju för att det va studiedag på skolan. Så jag fick lov att väcka min styvmamma, så att hon kunde skjutsa mig till praktiken. Sedan va det fullt stojj på alla barnen hela dagen. Det va ju bara fritids, så det va alla möjliga barn där. Men det gick ju bra, jag hade riktigt skoj faktiskt. En sak som inte va bra, det va att brödet vid maten va mögligt. Inte så trevligt kan jag ju säga, men det va inte matpersonalens fel heller. Dom hade inte tänkt på att kolla när dom fick brödet, utan dom hade bara lagt ut det. Men när två av barnen gick och sa till så gick en i matpersonalen och kollade alla bröden. Men bortsett från det så har allt vart bra idag. Lekte kurragömma med barnen, och ramlade i lera. Haha. Men det ska ju synas att man har vart ute och lekt, eller hur? Och efter jag slutat - stannade kvar en halvtimme extra - så fick jag mig en promenad eftersom att jag gick hela vägen hem till pappa från praktiken. Det tar ju en sisådär 40 - 50 minuter. Haha.

Men men.. Så kan det vara. Borde egentligen inte sitta här vid datan eftersom att jag är på dåligt humör. Borde egentligen göra nånting annat, men men.. Jag vet inte vad jag ska göra. Finns inte så mycket. Jag orkar ju inte sätta mig och plugga..

Och en sak till, så är jag ganska trött på människor ibland. Allting är bara problem hit och dit, upp och ner.. Det är så himla drygt. Och man vet att man egentligen inte kan göra så mycke för att påverka till det positiva, det är också drygt. Men jag hoppas att allt blir till det bästa iallafall. Annars kommer jag skita i allting känns det som. Fast det vill jag egentligen inte, men aja. Eller ah, jag vet ingenting längre egentligen känns det som. Eller vet jag det? Jag har ingen aning längre känns det som. Jag vet vad jag vill, men jag vet ändå inte vad jag vill. Det är också något som är drygt kan jag ju lova.

Men nej, nu ska jag sluta sitta här och skriva massa skit.

Och folk som klagar på att jag inte är djup på min blogg, ni kan få fortsätta klaga. Jag bryr mig inte. Jag skriver som jag skriver, och det är sånt man får leva med.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: annirene

jag har märkt att du är irriterad idag, till och med genom sms. Bli på bättre humör tills på onsdag så sätter vi oss ner alla i stugan och löser det här med maten i sälen

2009-03-16 @ 18:05:24
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0