Måndag

Hejsan, har alla haft en bra helg? Det har väll iallafall jag *ler*. Fast jag va ganska så duktig igår (not), för jag missade det sista tåget hem till Fagersta, och fick inte tag på någon som kunde komma och hämta mig heller. Så det blev bara för mig att sova kvar i stan, så jag sov hemma hos E. Men fy, det va riktigt varmt att sova där måste jag säga, och jag är gristrött. Jag missade hela skoldagen idag också för att jag missade tåget igår. Det va ju inte så bra, men sånt som händer ibland tyvärr. Det va lite tråkigt måste jag säga. Ville ju gå till skolan, iallafall på esteten. Det brukar vara roligt med det.

Assa, hjälp. Jag håller på att somna här. Hur ska jag kunna träna sen? Och kolla på film med M? Hur ska det här gå egentligen. Jag kommer ju somna snart ju. Herregud, det är inte lätt. Nej, jag får ta och göra något så att jag inte somnar, och komma på något så att jag kan ha fokus sen på gymmet. Ska upp och träna med P, när hon kommer med bussen från Avesta. Det va riktigt längesen som man träffade den tjejen nu, så det ska bli kul. Hon har ju flyttat till Avesta nu, så det är ju inte så konstigt att man inte träffat henne på ett tag. Haha. Men jag kommer ihåg förut när jag inte kände henne. Jag tyckte hon verkade skitkaxig och grinig hela tiden. Haha. Tänk så fel man kan ha egentligen. Man har verkligen förutfattade meningar om människor. Det är ju inte bra.

Nej, nu ska jag gå och göra lite här på rummet, samtidigt som jag lyssnar på The Voice . Se.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0