Lördag

God morgon allihopa !
Hade alla en bra fredag igår? Det hade iallafall jag. Jag va hem till min storebror och umgicks lite med dom. Min lillebror var också med dit. Finns inte att säga så mycket om gårdagen. Vi va hemma hos min storebror, jag och min lillebror. Deras hund va rädd för mig, fast jag vet inte varför. Jag är ju inte rädd för hundar, så hon kunde ju inte känna något sådant. Ah, jag vet inte. Z försökte flera gånger så att hon inte skulle vara rädd för mig, och visa att jag är snäll. Men det hjälpte inte. Eller jo, sista gången hjälpte det, för när jag va ut och gick med henne så pussade hon mig. Haha. Det va lite gulligt.

Usch nej, nu börjar jag få ont i huvudet. Jag ska till optikern idag igen, och fixa med glasögonen. Jag har lånat fyra olika bågar just nu, och dom ska tillbaka. Fast jag är inte helt säker på vilka jag ska ta, det står mellan två olika. Fast dom ena är Peak och den andra är Vogue. Peakbågarna är ganska så sköna faktiskt. Jag tror jag vill ha dom. Fast dom är ju ganska dyra också, och sen tillkommer ju glaset och det. Men men, det är väll sånt man får ta om man ska ha glasögon. Det är ju inte billigt med sånt.

Nej, nu kanske jag borde hoppa in i duschen och ta lite värktabletter.. Och inte sitta vid datorn. För det är ju då jag får ont i huvudet. När jag sitter vid datorn och läser.. Ska dricka upp mitt honungsvatten bara.. Har ju åkt på förkylning och hosta nu ju, så får hoppas att det går över.

Förresten så är det sista veckan nästa vecka på praktiken. Det känns lite tråkigt, för jag trivs verkligen där. Det är super trevligt och så. Men men, allting har väll ett slut, eller?

Får se om jag bloggar senare.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0