Irriterande...

att min dator ska hålla på och krångla. Det går inte för mig att komma in på msn på min dator för det loggas ut direkt jag kommit in, men min lillebror kan komma in på msn på min dator och det funkar perfekt. Då innebär det ju att det är något fel på min msn, men vad? Och hur ska man ta reda på det? Jag har redan bytt lösenord, men det hjälpte inte. Vad ska man göra för att det ska funka igen? Jag blir trött på att hela tiden försöka logga in och det krnglar. Det är skaåligt irriterande kan jag ju lova. Allting funkade ju igår innan jag stängde av datorn, så varför funkar det inte nu? Det har inte funkat på hela dagen idag, och det retar mig skapligt mycket. Någon som har en idé på vad som kan vara fel? Det skulle vara jätte snällt om jag kunde få lite hjälp, jag är ganska dålig på datorer kan jag ju lova, så det skulle vara snällt om jag kunde få någon hjälp.

Förresten, är det någon som kollar på melodifestivalen? Vem hoppas ni på i så fall? Jag hoppas på Måns eller Heat tror jag. Hittills verkar det ju gå bra för Måns iallafall, så det är ju kul. Lite synd att Molly ligger så långt ner. Tycker hon är duktig faktiskt, även om låten är lite halvseg. Den är ju så lugn, man vill ju ha lite mer fart i låtarna, iallafall jag. Jag vet ju inte hur ni andra är, men jag vill iallafall ha fart i låtarna.

Aja, nu ska jag inte sitta och snacka massa skit som vanligt. Jag är bara så irriterad på min dator just nu. Eller inte på min dator, utan på msn som ska hålla på och krångla. Jag tror inte att msn tycker om mig, det känns iallafall inte som det eftersom att det bara är min msn som inte funkar. Min lillebrors msn funkar ju, så varför skulle inte min göra det egentligen? Hmm, bra fråga det där egentligen.

Vad gör alla andra nu ikväll då? Festar? Sitter hemma? Jag tror att dom flesta är ute och härkar med kompisar iallafall. Det skulle vara skönt faktiskt. Har inte träffat några kompisar sedan i onsdags, och kommer inte få träffa någon fören på tisdag heller. Då ska jag träffa AIR, för vi ska upp och träna. Det behövs kan jag ju lova. Hoppas bara att min förkylning är borta då, för annars är det jobbigt att träna. Fast det spelar ju ingen roll, ingenting hindrar ju mig från att träna. Om jag inte har brutit nånting i kroppen vill säga.

Nej, nu ska jag sluta skriva massa tråkigt här.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0