Fy fan vilken katt !

Jag förstår inte hur äcklig man kan va! Usch usch och fy! Riktigt äcklig katt måste jag säga. Första gången hon jamade så hade hon en mus i munnen, så jag släppte inte in henne. Andra gången hon jamade så hade hon inte en mus i munnen, så då släppte jag ju självklart in henne. Och vad tror ni inte att kattjäveln gör?! Jo, hon sätter sig i hallen och börjar hulka, och sedan kommer den där äckliga musen upp på golvet. Fy fan va äckligt säger jag bara! Jag och styvmamma satt vid köksbordet och visste inte vad vi skulle göra. Och tror ni inte att kattjäveln vill ut direkt efter det då? Fy fan va vidrigt. Vi vägrade gå bort till dörren, så hon fick gå ut genom verandadörren. Assa, det är fan något som är riktigt vidrigt, när någon eller något spyr. Det är så himla vidrigt. Och just att vi precis hade ätit dessutom. Det va ju riktigt härligt. Usch usch. Och jag som skulle vara duktig att läsa körkortsteori, men nu kan jag inte koncentrerar mig på det längre. Inte efter det där. Usch usch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0