Fredag

"annie om Tisdag:
Vad rolig du är... drömm inte för mkt bara, du kommer ångra dig. Allt är genomskinligt.."


Annie, jag har ingen aning om vem du är, men jag fattar inte ett dugg vad du menar med denna kommentar. Vad är det som är genomskinligt? Att jag mår bra? Att jag försöker se framåt? Nej, jag förstår verkligen inte vad du menar med din kommentar, så du får gärna förklara dig. Jag är glad och jag mår bra, det finns ingenting i det som är genomskinligt. Inte vad jag ser iallafall. Jag ser ingenting som är genomskinligt i det jag skrev. Så ja, förklara gärna vad det är du menar med din kommentar, för jag fattar verkligen inte den.

Okey, nu kan den där Annie få lämna det här. Jag orkar inte bry mig om konstiga kommentarer. Jag mår fortfarande bra och är fortfarande glad, så jag orkar inte bry mig. Jag är hemma hos min älskade pappa, prakikten går bra och den är snart slut, och Sälen snart. Det ska bli riktigt kul. Jag ser verkligen fram emot det. Det är något som jag verkligen längtar till, det kan jag lova. Det ska bli så himla kul *ler*. Ute i snön hela dagarna, bastu när man kommer tillbaka och sedan afterski på kvällen ! Hur underbart kan det inte bli? Nej, jag verkligen längtar. Det ska bli så kul. Hela 2BF, det blir super det!

Och den här helgen kommer också bli skön. Är ju som sagt hemma hos min pappa, och får umgås med han och Ted hela helgen. Det ska bli skönt. Men samtidigt längtar man ju lite hem till mamma också. Fast hon träffar ju mig så mycket ändå, så det blir ju bra. Det är skönt att få träffa pappa också. Jag träffar ju inte honom så ofta, så det är både skönt och kul att få träffa honom. Är det någon mer som känner som jag då dom har föräldrar på olika håll?

Jag har vart lite duktig idag tycker jag. Jag har fixat med uppgifterna till APUn. Fast jag måste fråga min lärare om en sak, för jag fattar verkligen inte hur jag ska skriva allting. Haha. Det verkade lite komplicerat, man skulle dela upp allting i olika saker och det ena och det andra. Jag hänger inte med på det, så jag måste fråga om det så att det blir rätt. Annars kommer jag säkert göra fel och då måste jag kompletera arbetet, och det är så himla drygt. Det är jag ganska duktig på att fixa kan jag ju lova. Så får jag på dom flesta arbetena för att jag inte har läst ordentligt hur jag ska göra. Haha. Det är ju smart, eller vad säger ni? Haha.

Iallafall, jag måste börja söka sommarjobb nu. Annars kommer jag verkligen inte få något, och jag behöver verkligen ett sommarjobb så att jag får ihop pengar. Om man vill ha körkort så måste man ha pengar, och vill man göra lite roliga saker i sitt liv så måste man också ha pengar. Plus att jag nu måste försöka fixa pengar till mina glasögon. Hur ska det gå? Det är ju jätte dyrt med glasögon.

En till sak förresten, jag ska hem till min storebror idag och träffa honom, hans tjej och deras hund *ler*. Det ska bli kul, för det va verkligen jätte längesen som jag såg honom.

Men nej, nu ska jag gå och läsa eller nånting. Ni får ha det så bra, och ha en trevlig helg.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0