Fredag

... och jag får väckarklockan halv 7. haha, inte många som har en personlig väckarklocka, fast det hade ju vart skönt om man hade fått sovit längre. Nu kan jag ju inte somna om igen, så då är det ju lika bra att gå upp och fixa lite. Eller vad säger ni? Och min personliga klocka är familjen som man hör på morgonen. Det är alltid nånting som gör så att dom verkligen hörs, och det är lite irriterande när man själv får sova. Men men..

Jag har kommit på att jag vill till Sälen igen, fast jag ska dit igen också. När jag har fått körkortet och eventuellt en bil så blir det till Sälen där på vintern nån gång. Jag skulle nog vilja fira nyår där faktiskt om jag ska vara ärlig. Fast undrar hur många det är av mina dom här kompisarna som skulle vilja det. Jag tror inte att det är så himla många faktiskt. Fast vad vet jag, det kanske är många. Haha.

Tatueringar och piercing? Kan man jämföra det med silikon? Det tycker inte jag iallafall. Jag tycker inte att det är riktigt samma sak. Eller visst, tatueringarna kan man ju inte bara ta bort, men har man piercing så är det bara att ta bort dom om man inte vill ha dom längre, och det är inte dyrt att fixa heller. Men silikon kostar ju massor, och vill du ta bort det så kan du inte bara ta bort det, utan du måste operera bort det. Och då kommer det ju det där med pengar igen. Assa, hur kan man jämföra dom sakerna med varandra? Jag tycker inte att dom sakerna är ett dugg lika varandra. Visst, man betalar pengar för att få dit det, men sen tycker jag inte att det är så mycket liknande. Eller vad säger ni läsare? Kan man jämföra tatueringar och piercings med silikon?

En sak som jag också börjar bli trött på, det är att man bara duger när det inte finns någon annan. Det är så himla störande. Eller att man bara passar när den andra känner för det. Det irriterar verkligen mig. Är det bara jag som blir irriterad på sånt? Accepterar ni bara sånt? Aja, jag tycker iallafall inte om sånt beteende.

Nej, nu ska jag inte hålla på såhär. Haha. Jag har lust att möblera om i mitt rum, om det ändå gick. Fast det gör det ju inte. Det går inte att ändra om så mycke här, för sängen kan bara stå där den står nu, och sen finns det inte så mycke mer plats att ändra på. Så allting får vara som det är nu.

Nej, nu kanske man ska fixa lite.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0