Fortfarande lördag...

och jag har konstaterat att man nog inte ska köra så fort på isen med en fiddy. Haha. För vet ni vad som händer då? Jo, man ramlar om man har otur. Haha, fast jag klarade mig från att ramla, men det va inte långt ifrån kan jag ju lova. Haha. Kul va det iallafall. Jag tycker det är roligt med såna där motorsaker, att köra och sådär. Men inte att prata om dom, och diskutera märken och det ena efter det andra. Sånt fattar inte jag. Haha. Det räcker med att dom funkar och att man kan köra dom tycker jag. Man behöver bara lära sig hur dom fungerar med växel och gasen och allt sånt där. Mer behöver man inte veta tycker jag. Haha. Men det är ju jag det. Är det någon som har en fiddy? Eller någon som inte har den blekaste om vad en fiddy är? Det är iallafall som en slags minimotorcykel, fast mer åt crosshållet. Om man förstår då på ett ungefär. Det är ganska svårt att förklara tycker jag, men det kanske beror på att jag är urusel på att förklara saker. Haha.

Jag va iallafall till optikern idag, och det blev inga av dom som jag hade lånat med mig hem. Bågarna alltså. Det blev ett par andra som fanns där, Björn Borg till och med. Fast dom va inte så farligt dyra om jag ska vara ärlig. Jag får dom iallafall om antingen en vecka eller tre veckor. Så det ska bli intressant att se hur det går. Kommer bli helt knasigt kan jag ju lova. Haha.

Ikväll är det finalen på melodifestivalen. Någon som ska kolla på det? Det ska iallafall jag. Dock missade jag första deltävlingen och andra chansen, men finalen får man ju inte missa. Det tycker iallafall inte jag.

Nej, nu ska jag försöka få någon ordning på min dator som bara håller på och krånglar hela tiden.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0