Wednesday..

Och nu va det ett litet tag sen som jag skrev, men det har vart fullt upp med skolan och allt annat. Eller ah, mest skolan om jag ska vara ärlig, den har ju tagit mest tid just nu, men jag börjar komma i ordning med allting i skolan nu, och det känns riktigt skönt måste jag säga.

Idag ska jag iallafall försöka plugga bort dom här sista sakerna som är att fixa, sedan får jag väll göra lite som behövs göras utöver pluggningen. Ska även jobba idag också, och ikväll ska det bli en välförtjänt film och lite gott till det ;-) Det tycker iallafall jag att man är värd när man har jobbat så hårt med skolan och massor med annat. Tänkte att jag skulle rensa bland alla saker också, och storstäda. Sedan tänkte jag försöka få ordning på förrådet ännu en gång, så får vi se hur länge det kommer hålla sig den här gången. Det ska faktiskt bli intressant att se om jag ska vara ärlig.

Men nej, nu ska jag fixa mig och sådär, sedan ska jag sätta igång med allting.. 

I don´t want to now, ´cause it´s hurt to hear about it. I still love you, ´cause it´s so hard for me to forget you, and you know that. I still love you, even when you do what you do to me. I promisse, I woudn´t say more to you. I need to forget you, I know that. And I hope that I never need to see you with that new girlfriend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0