Underbar helg <3

Den här helgen har spenderats med min älskling, och den har vart helt underbar. Fast idag va nog den enda dagen som vi verkligen tog det lugnt och knappt lämnade huset nånting. Haha, och det kan jag lova var riktigt skönt, för resterande dagarna så har vi åkt runt överallt, och man har vart ganska slut på kvällen då. Men den har vart bra ändå, fast att vi åkte överallt och ingenstans.

Men ah, helgen har vart bra iallafall. Nu kommer det ju dröja tills vi kommer ha en sån här helg tillsammans igen. I veckorna jobbar ju han, och sen är vi båda upptagna med planer nu en framtid här. Han ska ju bort nu i helgen, sedan kommer en kompis till mig, jag åker till Gbg i två veckor, och sedan så kanske vi kan träffas igen. Men där är det ju pappas veckor också som kommer direkt efter att jag vart i Göteborg. Haha. Och sen ska man på kryssning och så ska vi kanske åka till Gröna Lund och det ena och det andra. Haha. Men det kommer nog gå bra.

Och det som känns så himla skönt också, det är att man känner sig omtyckt i hans familj. Det känns inte så jätte stelt som det ibland brukar kunna kännas. Haha. Nej, jag trivs verkligen, och jag mår bra.

Men nej, nu ska jag bara kolla runt lite snabbt här på datan, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite.

Kommer ett inlägg imorrn skulle jag tro !
God natt <'3

You make me happy, and you know it <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0