Tuesday

Dagen igår kan man ju inte påstå att den blev som planerat. Men det kanske inte va så ovanligt. Dom som vet fattar vad jag menar. Men en sak som va lite mysigt igår, det va att min kära lillebror sov nere hos mig. Fast han somnade väldigt sent så han va väldigt trött idag när han skulle vakna. Hehe, och så är han ju så himla söt. Han hade sagt att han ville vara kvar länge på dagis så att det blev kväll snabbt, och då hade mamma undrat varför, och hans svar va för att då kunde han sova nere hos mig. Hehe. Så himla söt han är ibland, min älskade lillebror. Jag ska hämta honom från dagis idag så ska han få vara själv med mig lite, för det kan han behöva få vara.

Nu har jag iallafall hittat en bil som jag tror blir bra. Det känns iallafall som det, och det finns att köpa här i Fagersta. Den kostar typ 10 000, hur jag nu ska få tag i dom pengarna. Men om jag har tur så kanske inte så mycke av underhållet går till att ta massa körlektioner, och jag kanske kan klara av att få körkortet snart. Jag hoppas verkligen på det. Jag längtar verkligen efter det där körkortet. Ska försöka få pappa att låta mig köra så mycke som möjligt  i helgen, sen ska jag köra med Peter nästa vecka på måndagen och fredagen.

Jag ska försöka få körkortet så snabbt som möjligt. Innan vintern iallafall, det har jag sagt. Men nu i sommar blir det väll att köra med pappa så mycke som möjligt, sen att läsa massa teori, så ska det väll få snabbt till jag har körkortet. Får jag väll hoppas på iallafall. Usch, jag längtar verkligen. Ska bli så skönt att ha eget körkort, och sen en egen bil. Snacka om att få ännu mer frihet.

Får hoppas på att allt går som planerat, annars vet jag inte vad. Visst, jag vet att man inte ska planera massa saker i förväg, men jag har kommit på att jag är väldigt duktig på det. Haha. Det är ju inte så bra.

Men nej, nu ska jag äta lite, plocka ihop alla kläderna och sedan sätta mig och plugga tänkte jag. Ska ju försöka få bort allting, och det är ju inte så överdrivet mycke kvar att göra heller, så det är ju skönt. Det gäller bara att jag blir klar med det innan den 10e, annars får jag lov att jobba på lovet. Men det kan jag väll ta, jag har har ju tid på mig ändå. Jag behöver inte stressa, men ju mindre man har att jobba med på lovet, desto skönare liksom.

Men nej, nu ska jag kila.

I still wonder, and I know that you know that. Please, I need an answer, and only you can answer on that. I still wait and I still wonder. Please, give me an answer, I beg you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0