Torsdag morgon:)

Idag hoppas jag på att det blir en till bra dag! Dagen igår va väldigt bra iallafall, fast det blev varken kubb eller promenad på kvällen men men, ibland blir det så också. Det blev ju träning iallafall. Och älsklingen kom över, så det va trevligt. Jag och AnnIrene pratade lite och sådär också, gick runt på stan och tog det lugnt.

Förresten! Vi såg en hund som sprang lös, det va lite läskigt faktiskt. Det har aldrig sprungit en hund lös på det sättet här i stan, för den va verkligen själv. Den hade inte sin ägare med sig, så det va lite läskigt. Men efter ett tag, när människor redan ringt polisen, så kom ägaren och hämtade hunden. Det va lite skumt faktiskt. Man måste väll ha märkt att hunden stack, eller? Det tycker iallafall jag, för så pass mycke koll och pli borde man faktiskt ha på sina djur.

Men men, den kom iallafall till rätta. Och idag ska det tränas igen, sedan tänkte jag att jag skulle sätta mig ute på balkongen och äta frukost, sedan får det väll bli till att fixa lite saker som behöver göras. Man kan inte skjuta upp det bara för att det är fint väder, för det är ju fint hela tiden. Det kommer ju förmodligen vara gott som fint väder hela sommaren också, så då kommer man ju aldrig hinna fixa allting som ska fixas. Tänkte jag skulle ut och gå lite senare också, efter att jag har fixat lite. Måste laga lite kläder idag, för sen ikväll åker jag, älskling och AnnIrene över till Västerås för att gå på Rix FM festivalen! Det ska bli sköjj det. Jag längtar verkligen, det har man väntat på sen förra året när jag gick med Linette! Och idag är det Janet Leon, Daughtry, Kim och Erik Hassle som jag kommer ihåg ska komma. Förra året va det bland annat Sibel, Sonja Aldén och Nordman som kom. Jag tyckte att det va riktigt bra förra året, så får hoppas på att det är lika bra eller bättre idag.

Men nej, nu ska jag träna lite så att jag kan äta frukost sen. Kommer väll ett inlägg senare!

Ciao <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0