Tired.. ?

Tror inte det. Eller så har jag bara blivit övertrött, för jag va riktigt riktigt trött tidigare. Det kan jag verkligen lova. Dagen idag har vart ganska lugn faktiskt. Har typ städat upp lite på mitt rum eftersom att det blev till att se ut som ett bombnedslag inatt när jag och D kom hem från GM. Haha, men bara för att jag hade så himla mycke kläder i sängen som jag inte hade orkat lägga i byrån. Haha.

Men ja, det blev iallafall jobb och sen åkte vi hem till D i Söderbärke, tog det lugnt med film och godis, och spelade lite kort eftersom att jag ville det. Fast jag blev lite irriterad för att han ville fixa så att jag vann, och det ville inte jag för jag tyckte att han skulle spela ordentligt och inte fråga massa om jag kunde lägga om han la det eller det kortet. Haha. Fast sen efter ett tag skärpte han till sig, och det va bra det. Men nu är jag iallafall hemma.

Och jag måste verkligen tacka för den här helgen, den har vart helt underbar.

I fredags va jag och D över till Hedkärra för att typ hela klassen va där hos Emelie. Eller ah, halva iallafall. Va där en liten stund och pratade med folket, sedan åkte jag och D hem till honom och tog det lite lugnt och kollade på film.

Igår så va vi och kollade på studenten, sedan bar det av hem till Sabina i Vad eftersom att hon tog studenten. Där 
blev det lite mat (två olika potatissallad, oxfilé(?) och skinka), efterrätt (rabarberpaj och gräddbanantårta(?)) och paketöppning. Det va riktigt riktigt trevligt. Efter det bar det av hem till D så att han fick fixa sig, vilket jag tycker tog väldigt lång tid, men sen tog jag dubbelt så lång tid på mig eftersom att jag hade problem att hitta någon underdel till min topp. Haha. När han va klar åkte vi iallafall hem till mig där jag skulle fixa mig, och vid 21.30 va vi på Andra sidan hemma hos Jim på fest. Det va trevligt, men dom flesta där hade ju tagit studenten så dom stack ju till GM lite tidigare än oss, men det va ju lugnt. Vid 22.45 drog vi till GM och vi stå i kö ett litet tag, men det va det värt.
Där på GM så fick man ju träffa massa folk, och riktigt riktigt trevligt hade jag, det kan jag lova.
Får tacka så hemskt mycket för att ni gjorde helgen till det den blev. Är riktigt glad över den här helgen.

Nu längtar jag till nästa år då man själv tar studenten. Fast samtidigt känns det läskigt att veta att man bara har ett enda år kvar, sen ska man ut i vuxenlivet. Det låter verkligen skrämmande tycker jag. Man ska söka sitt eget boende, hitta jobb, ja allt sånt där. Men det ska nog gå bra.

Men nej, nu tror jag att jag ska gå och lägga mig. Är riktigt trött nu faktiskt.

Kommer väll inlägg imorrn skulle jag tro.

I hope you know what you feel for me, ´cause I don´t want to be hurt one more time, again and again.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vill tacka va en sjukt underbara helg me dej ;) <3 Puss på dej babe <3

2009-06-15 @ 13:01:27
Postat av: Jaana

när du tar studenten så har jag redan tagit ledigt ^^ <3<3 för då kommer jag =)

2009-06-15 @ 17:04:12
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0