sweetheart !

Min älskade lillasyster står här bredvid mig just nu, fast egentligen ska hon ligga i sängen och sova. Haha. Men det stör henne att jag sitter vid datan så jag tänkte bara skriva ett inlägg lite snabbt. Hon ska sova här nere hos mig i natt, för hon ska vara hemma med mig imorrn.

Och idag har jag känt mig riktigt duktig, fast jag har typ inte gjort så jätte mycke egentligen. Legat i solen och blivit lite mer brun, vart ut och gått, tränat och jobbat. Typ det min dag har gått ut på.

Men nej, nu ska jag låta min lillasyster få sova.

Kommer väll ett inlägg imorrn.

God natt <'3



Älskade lillasyster Saga <'3


I love you, and you say you love me to.
You make me feel loved.
I love you, and I will always do that.
I will always have you until my side.
I love you baby, and you know that <'3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0