Sööööööndaaaaaag

och det kommer det vara hela dagen lång. Det känns som att den här dagen också kommer bli riktigt riktigt seg. Solen är borta idag också, undrar när den tänker kika fram igen då. Det är ganska segt kan jag lova, det är faktiskt juni nu, och då ska det vara varmare än vad det är. Nej, den här tiden på året ska det faktiskt vara bättre väder än vad det är, såhär ska det inte vara. Okey, jag vet att vi är i Sverige, men det brukar faktiskt vara bättre än såhär.

Men nej, idag bär det iallafall av tillbaka till Fagersta, får se  om man skulle träffa Magnus ikväll eller inte. Hur som helst så blir det sista veckan i skolan nu, och det ska bli riktigt skönt. Tror inte att det kommer hända så jätte mycket på lektionerna om jag ska vara ärlig. Den sista dagen blir det iallafall inga helt vanliga lektioner om jag har fattat rätt. Det blir massa fika, kubb, brännboll och film. Haha.

Annars har jag ingen aning om hur skolveckan ser ut, men ganska slö i stort sett skulle jag tro. Det känns som så iallafall.

Men nej, nu ska jag snart packa ihop alla mina saker, sen får vi se vad som händer. Ska kika runt efter lägenhet igen, och det är ganska så segt kan jag ju lova.


Don´t forget me, and what you said to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0