Snabbt snabbt !

Nu blir det bara ett snabbt inlägg, för jag ska iväg igen. Det har vart full fart hela dagen kan jag lova, har vart i Västerås nästa hela dagen, och direkt när jag kom hem från Västerås va det bara att sticka till jobbet. Och jag tror ärligt att jag aldrig har vart så länge på jobbet som jag va idag. 3 timmar ! Det har fasiken aldrig hänt förut, det kan jag lova. Haha. Men någon gång lär väll va den först.

Och helgen blir inte som planerat, eller vissa saker blir fortfarande som planerat, men inte allt. Men det blir nog bra ändå..

Men nu ska jag skynda mig att packa väskan sen ska jag dra mig till min syster. Ska sova där. Så, Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0