Pusta ut..?

Nu är man hemma igen. Det blev ingen träning eftersom att jag inte hade fokuset till det, och jag fick ju aldrig höra nånting om jag fick följa med ut på sjön, så antagligen så fick jag inte det, så jag gick ut och gick i nästan två timmar istället. Kan säga att det va ganska skönt, men nu skriker magen efter mat. Så jag lär väll kolla om vi har något sånt hemma, fast jag tror inte att vi har det om jag ska vara ärlig. Vi har ju tonfisk och ägg hemma, men det är inte så kul att äta bara det heller. Ah, får kolla vad som finns att kasta ihop, för jag får ju inte tag på mamma, så kan ju inte be henne springa in och köpa nått heller. Men nej, ska gå och kika efter lite, sen ska jag väll ut och sätta mig på balkongen eller nått. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, vi får väll se. Nånting kommer väll upp, som det brukar göra om man orkar använda hjärnan. Haha.

Hoppas att alla har en bra dag idag :) Byebye ! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0