Please, let it be over soon

Nu är jag så trött på det här. Kan det inte bara få ett slut någon gång. Jag ber. Jag vill bort från det, jag vill inte leva såhär. Jag är less på att leva såhär, utåt sett ser allt perfekt ut, men inom mig är det kaos. Jag vill bara skrika rakt ut, jag klarar inte det här. Man ska försöka fokusera på dom allra viktigaste sakerna, men det går inte när allt annat snurrar runt i huvudet. När ska det sluta? Kommer det nånsin kunna få ett slut? Kommer allt bli bra igen?

Nej, jag ska vara stark. Jag är stark. Jag klarar det här. Det ska jag göra. Så enkelt är det. Jag får inte ge upp nu. Jag ska klara det här, och jag kommer att klara det. Det ska jag se till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0