Natti natt !

Hejsan hoppsan ! Nyss hemkommen från Västerås, som tillbringades med AnnIrene och Daniel. Vi va där och kollade på Rix FM festivalen, och jag måste säga att det va riktigt riktigt trevligt, så jag får verkligen tacka för den här kvällen med dom här två underbara människorna! Det va verkligen toppen! Daughtry va den som spelade flest låtar av alla som va där, och jag lovar, han är mycke bättre live än på skivan, enligt min åsikt iallafall. Sen får ju alla andra tycka precis vad dom vill, men det är iallafall min åsikt. Och förstå, dom har åkt enda från USA för att vara med på Rix FM festivalen ! Hur kul är inte det egentligen? Och just Västerås ! Snacka om att jag va glad, för jag tycker verkligen om honom, assa hans musik. Han som person vet jag ju ingenting om, men hans musik älskar jag iallafall. Tycker verkligen att dom låtarna som han gjort är jätte bra. Haha, vad tycker ni andra då?

Iallafall, pappa och Siwan va också där, och dom kom just för att lyssna på Daughtry, och så va han sist av alla. Haha, så dom fick ju lov att sitta och lyssna på alla andra också. Men det lider ju inte jag nöd av iallafall. Såg inte till dom förns när Daughtry spelade iallafall så, för det va då vi började röra oss lite mer utåt. Så då fick man träffa på dom lite snabbt, och när vi va klara där så stack vi till Donken och åt lite. Jag höll verkligen på att hungra ihjäl, och tro det eller ej, men sedan efter ett tag så sitter pappa och Siwan där. Haha. Det va lite kul. Snacka om att verkligen följa efter varandra. Haha. Fast vi visste ju inte att någon av oss skulle dit. Dom hade ju vart och tvättat bilen innan, sen svängde dom bara in där för kaffe och glass.

Men ja, nu sitter jag iallafall här hemma med Daniel. Vi har precis lämnat av AnnIrene hemma vid henne, så ska väll fixa mig sen lägga mig i sängen och sussa. *flört*.

Imorrn är det en ny dag full med aktivitet. Men det kommer väll ett nytt inlägg då, eller vad tror ni? Nu ska jag iallafall gå och fixa mig.

God natt <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0