Myspys

Är hemma hos min älskling nu =) Fast det är bara han och jag hemma, för svärmor jobbar, svärfar och Hanna är på cup i Sandviken, så då är vi hemma själva just nu. Vi är så duktiga så vi håller till och med på att laga lite mat, det fick bli hamburgare med bröd och strips, sen passade vi på att köpa lite filmer också så att vi har något att kolla på ikväll. Vi har även köpt jordgummor som vi kan äta senare, och efter maten fanns det lite äppelpaj i kylskåpet. Mums mums säger jag bara. Snacka om att vi verkligen blir tjocka. Haha, fast det är tur att Sam är hemma så att vi måste ut och gå med honom annars hade vi verkligen vart tjocka. Sam är nämligen deras kelgosiga hund. Den hunden gillar jag verkligen, fast han hårar som en tok. Men det är väll sånt man får ta, eller?

Ja, nu sitter jag iallafall här, vi måste bara vänta på att stripsen ska bli klara, och hamburgarna, sen är det dags att käka. Allting är redan framdukat, så det ska bli jätte mysigt att sätta sig ner och äta lite mat med min lilla älskling.

Förresten, jag har fått jobb på Dragon Palace från och med måndag till sista juli. Snacka skönt att ha jobb i sommar, det trodde jag faktiskt aldrig. Men skönt, det kan jag säga att det är. Och jag har kommit på en till sak, jag behöver köpa lite sommarkläder. Jag har typ inga sommarkläder alls, det är mest långarämat och grejer som jag har. Och det är ganska drygt att ha. Och jag har inte så jätte mycke korta byxor heller. Så nej, jag måste verkligen fixa kläder. Det behöver jag. Undrar om jag ska åka och handla lite när studiebidraget kommer?

Nej, nu ska jag gå och kolla maten.

Kommer kanske ett inlägg senare. Ha det så bra så länge.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0