Morning !

God morgon allihop. Eller vad man ska säga. Jag gick iallafall upp vid 8, då min älskade lillasyster va så underbart mysig och bara sken upp som en liten solstråle som hon kan vara. Hur mysigt är det egentligen att vakna upp med ett underbart barn bredvid sig? Det är verkligen nånting som jag älskar.

Förövrigt så hade jag stora problem att sova i natt. Jag vet inte varför, men jag höll på att bli tokig. Jag va hur trött som helst, men det gick inte att sova. Men i natt hoppas jag på att jag kommer sova som en stock, det kan behövas.

Det är iallafall underbart väder ute, så jag tänkte att jag ska hoppa in i duschen så att Saga också får in i duschen, sen får det bli ut och gå för oss, och sedan hem och vara ute i solen och leka. Jag har inte så stor fantasi just nu, så det får bli det som dyker upp helt enkelt.

Gudars va jag älskar mina syskon och mina föräldrar. Och såklart mina underbara vänner som alltid finns där! Vad skulle man göra utan dom egentligen? Det skulle ju inte funka.

Men nej, nu ska jag in i duschen så att vi sedan kan börja röra på oss.

Happy happy goodbye <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0