Monday morning !

Snacka om att jag höll på att skita ner mig klockan 6.00 idag. Haha, det kan jag lova. Min lillebror Filip skulle komma ner och fråga om han fick vara hemma med mig idag, och när man sover blir man ju lätt rädd när man blir väckt och sådär. Så självklart blev jag ju det, fattade först inte va det va som hände. Haha. Men såklart så sa jag att han fick vara hemma. Varför inte liksom? Jag har ju inget speciellt planerat iallafall, så det ska nog gå bra ju. Det enda är ju att han får lov att följa med mig till jobbet, men det tror jag att han överlever, och det sa jag ju till honom också, så det är han medveten om. Det enda är ju att jag inte kan ut och gå nu på förmiddagen och sola när jag ska jobba, men jag får helt enkelt ta det när mamma har kommit hem från jobbet.

Jag och älsklingen har kommit fram till att vi ska få ordning på våra liv från och med idag. Inge skräpmat och sådant fören på lördagar, inget godis fören på lördagar heller, och absolut ingen rökning. Fast jag tror inte att det kommer gå så bra med rökningen för älsklingen. Haha. Men vi får hjälpa varandra helt enkelt. Inte för att det är så jätte lätt eftersom att han jobbar i veckorna, och det finns massa andra planer som gör att vi inte träffas. Men men, jag får bara hoppas på att han verkligen tar tag i sitt liv nu. Jag försöker det iallafall. Jag har hällt upp lite fil och haft i banan nu, så lite nyttig är jag iallafall. Inte direkt som Filip som fick youghurt med chokladpuffar. Haha. Det kan man ju garanterat säga att det inte är så nyttigt, det är en hel del socker i det ska ni veta. Haha.

Men nej, nu ska jag inte sitta och skriva om vad som är nyttigt och onyttigt. Det vet man nog ganska bra själv tror jag, om man nu vill ha koll på det.
Det ser förövrigt ut som att det ska bli fint väder ute idag igen, och det hurrar jag för. Igår va det ju riktigt skapligt skönt väder, det kan man ju lova. Hoppas att ni andra också hade strålande sol, och nästan vindstilla! 21grader va det ute, så det va underbart kan jag lova.

Men nej, nu ska jag gå och äta min fil, sen får vi se vad jag tar tag i. Haha.






You can make me happy! You make me feel I´m alive! Without you, my heart would be broken in thousend bites. You are me everything, my life and my light here in life! You are my love, and you are so long you will <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0