Lyckligt sommarlov?

Jodå, det tror jag. Hittills har lovet blivit helt underbart iallafall.

Dagen idag har vart bra. Började med att jag skulle till tandläkaren, gick först upp tidigt, men blev klar fort så jag gick och la mig i sängen igen bredvid D. Sedan vaknade man igen och klockan va 10 över 8. Tror ni att det blev stressigt eller? Jag skulle ju vara där till klockan 20 över, men jag hann. Fick inte komma in fören kvart i iallafall så.

Sedan åkte man hem och fixade till lite. D åkte hem vid halv 11 eftersom att han skulle jobba, så efter 11 drog jag till stan med Linette eftersom att hon skulle låsa upp sin telefon, och sen passade vi på att äta lite kinamat. Det va gott kan jag lova, fast man blev mätt riktigt snabbt.
Efter att vi va klara på stan så drog vi hem till Jonas en stund, fast jag va tvungen att dra ganska så direkt,
eftersom att jag skulle åka med mamma hem när hon slutade.
Sedan så har jag vart iväg och kollat på en sak.

Nu ska jag bara packa ihop lite saker, sen klockan fyra ska jag åka till Västerås till Singborn,
sova hos henne till imorrn och sen åka hem på kvällen.

På torsdag ska jag umgås med min lilla gumma AnnIrene,
och det ska bli riktigt trevligt.
Får väll se vad vi hittar på, beror ju mycket på vad det är för väder.

Fredag är det midsommarfirande som gäller,
både hos mig och med Ds föräldrar.
På kvällen där blir det fest med Linette.

Lördag är det Västerås igen som gäller.
Bio och fira min pappa och lillebror.

Söndag ska jag till Stockholm på möte är det tänkt. Måste dock få tag på en viss person så att jag kommer dit också. Annars blir det ju lite svårt.

Så ser iallafall min vecka ut. Plus att jag ska försöka få in träning också, och så ska jag jobba också. Fast ska bara jobba imorrn och på fredag den här veckan.
Jobbade ju igår också.

Men nej, nu ska jag packa iordning, sedan ut och sätta mig vid mamma och dom.

Kommer väll kanske något mer inlägg sen, vi får se.

You make me lucky, you make me feel alive, you make me happy, you make me smile
I like the way you make me feel.
You make me feel I am someone.
And I like it <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0