Luckygirl?

Good morning everyone!
Hoppas att ni alla har sovit gott i natt, det har iallafall jag gjort. Snacka om att det va skönt, men jag känner mig fortfarande trött. Men det ska det nog kunna bli ändring på. Tänkte att jag strax ska träna lite, sen blir det frukost. Jag tänker ta mig en promenad ikväll istället med min älskling, så det får bli då. För jag har så himla mycke jag ska hinna med känns det som. Fast egentligen är det väll inte så himla mycke, men det känns som det just när man tänker allting som ska göras. Förstår inte varför, men sen när man har gjort allting, då märker man att det inte va så himla mycke ändå. Haha. Fast jag har ganska mycke, det kan jag lova, och sen är jag så slö så jag drar ju ut på tiden med allting. Haha.



Men jag måste bara säga en sak. Jag känner mig som världens lyckligaste flicka. Är det något fel med det egentligen? Jag känner mig så enormt lycklig för att jag har min älskling, som hela tiden finns där för mig, och som hela tiden säger hur han känner och det ena och det andra. Jag är så himla glad att jag har min älskling, för han får mig verkligen att känna mig älskad, och får mig att känna att jag duger precis som jag är. Även om jag är lite galen så tycker han om mig. Det känns så skönt att veta. Och jag känner mig verkligen som världens lyckligaste, han är min och kommer alltid att vara min. Jag vet inte vad jag ska säga för att förklara hur lycklig jag känner mig. Utan min älskling (och min familj och vänner), så skulle jag inte vara den jag är, jag skulle inte känna mig som jag gör. Nej, jag hittar verkligen inte ord för att beskriva hur lycklig jag känner mig, hur jag känner mig överhuvudtaget. Det går verkligen inte. Jag känner mig så enormt lycklig som har fått den här underbara pojken, det gör jag verkligen. Nej, jag kan inte förklara. Hela han. Hela hans familj. Det finns inga ord, det går inte att förklara. Jag är lycklig helt enkelt <'3



Daniel Hjelm, du är min underbara älskling. Du får mig att känna mig som jag känner mig. Du gör mig så enormt lycklig. Du ska bara veta hur glad jag är att du är min. Lämna mig aldrig älskling <'3




Så skönt nu också att man börjar få ordning på sitt liv, och att man verkligen håller sig till att klara det också. För jag har bestämt mig, jag ska verkligen klara av det här nu. Det ska jag.

Och jag vill tacka alla mina vänner som finns här när allt är svårt, nu när allt är som det är med allting. Jag tackar så hemskt mycket för det, och jag är hemskt glad över det. Ni ska bara veta hur mycke det betyder för mig. Det behövs verkligen, det gör det. För utan er så skulle jag inte klara mig igenom det här, det skulle vara mycke mycke tuffare om inte ni fanns här och hjälpte. Tack <'3
 

Thank you <'3


Kommentarer
Postat av: Jaana

I'll always be there for you <3

I LOVE U

2009-06-24 @ 09:49:10
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0