Lördag

God morgon allihop.
Nu har jag precis ätit frukost, och min lillebror har kommit hit tillsammans med en kompis. Så nu blir det väll full fart för dom hela tiden. Haha. Men men, jag kan ju sitta här och ta det lugnt, plugga lite kanske och sådär. Får se. Jag gör väll det som jag känner för att göra, har ju ingen aning om vad folk ska hitta på idag, men skulle ju inte göra nånting om det va någon som ville hitta på något. Haha. Fast det är ju lugnt annars också, det är bara skönt att komma bort från allting.

Iallafall så ska jag vara hos pappa hela helgen, och efter det så ska jag bo hemma hos min syster en vecka, och också komma bort från en del saker hemma. Så det ska också bli skönt, hoppas jag. Det känns som det just nu iallafall. Slutar ju skolan på fredag, så det blir ju skönt sen med sommarlov då man kan åka runt lite. Och på onsdag blir det att åka till Västerås, ska hälsa på på min gamla praktikplats, och sen så har Ted skolavslutning, så ska gå på den också.

Men nej, nu ska jag fixa mig lite. Så får vi se vad som händer.

I believed in you, but I was a fool to do that. I hope you understand that the problem came from you <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0